Ouders

Wij vinden een goed contact tussen school en ouders op basis van vertrouwen en wederzijds respect zeer belangrijk. Ons handelen is er vooral op gericht dat we zoveel mogelijk samen met de ouders optrekken om de ontwikkeling van het kind te ondersteunen. Vandaar dat we in september de ouders graag ontmoeten op school voor de kennismakingsgesprekken om goede afspraken te maken zodat we elkaar blijvend weten te vinden als het nodig is. Daarnaast zijn er de reguliere informatieavonden, inloopmiddagen, nieuwsbrieven, rapporten en rapportbesprekingen.

Daarnaast stellen wij de mening van ouders erg op prijs. Op verschillende manieren kunnen ouders hun mening kenbaar maken, b.v. via de MR , ouderavonden of door een gesprek te voeren met de leerkracht of directeur.