Sponsorgeld goed besteed

Met het sponsorgeld dat de kinderen hebben opgehaald afgelopen herfst is voor alle leerlingen een dopper gekocht. Ook is er een nieuwe duurzame taxi-fiets gekocht voor de kleuters! Super leuk!
De leerlingenraad heeft zich een tijdje geleden gebogen over de besteding van de rest van het geld. De leerlingen weten van de oorlog in Oekraine en willen met het geld heel graag hun leeftijdsgenoten helpen. In klas 4 t/m 8 is dit voorstel besproken met de andere kinderen. Die vonden het een goed plan.
De kinderen vinden het belangrijk om te weten wat er met het geld gebeurt. We gaan dan ook kijken of het mogelijk is om kinderen uit Oekraine, die in de gemeente Wijk bij Duurstede wonen, te ondersteunen. Wordt vervolgd..