Mag ik me even voorstellen

Mijn naam is Tajana Thierens en ik kom volgend jaar het team van leerkrachten versterken bij jullie op school. Ik heb ervaring als leerkracht in de onder- en middenbouw. Voorheen heb ik gewerkt op een Daltonschool. Dit sluit mooi aan bij de werkwijze van de Werkschuit, waar kinderen de ruimte krijgen om zichzelf te ontwikkelen en verantwoordelijkheid leren dragen voor hun eigen leerproces. Ik ga naast juf Anita lesgeven in groep 3.
Afgelopen twee jaar heb ik naast het lesgeven een masterstudie orthopedagogiek aan de Universiteit Utrecht gevolgd. Hier heb ik veel geleerd over de ontwikkeling van kinderen, diagnostiek van leer- en gedragsproblemen en wetenschappelijk schrijven. Vanuit mijn kennis en ervaring mag ik samen met juf Maira de leerlingenzorg op school gaan vormgeven. Ik vind het in mijn vrije tijd leuk om gezellig af te spreken, te sporten en dingen te ondernemen met mijn familie en vrienden.
Ik heb veel zin om met het nieuwe schooljaar te starten en kijk ernaar uit jullie beter te leren kennen!

Juf Tajana