De Windroos op bezoek

Maandag kregen we bezoek van de directeuren (meester Jan en juf Rinske) van basisschool de Windroos uit Wijk bij Duurstede! Bij de Windroos worden op dit moment 8 kinderen uit Oekraine opgevangen in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar. Zoals u in een vorige nieuwsbericht heeft kunnen lezen heeft de leerlingenraad een klein deel van het sponsorgeld gereserveerd voor de leerlingen uit Oekraine. Abdourahmane (groep 5) en Bo (groep 8) hebben namens de leerlingen voor ieder kind een readshop-bon overhandigd. De kinderen uit Oekraine zijn er heel erg blij mee! Met het bonnetje kunnen schoolspulletjes worden gekocht. Bijvoorbeeld een schooletui met stiften.
Er blijft nog genoeg sponsorgeld over voor iedere klas van de Werkschuit, om buitenspeelgoed aan te schaffen.